fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

FoodCare stawia na energetyki i Blacka

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka mają wynieść ok. 150 mln zł.
FoodCare
Firma FoodCare nie powiedziała ostatniego słowa w walce o rosnący rynek energetyków. Dzięki marce Black chce też zwiększyć eksport.

– Inwestycje w kategorię energetyków w perspektywie trzech lat przyniosą nam przychody z tego segmentu na poziomie nawet 300 mln zł rocznie – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy spożywczej FoodCare.

W tym roku tylko przychody ze sprzedaży Blacka, jej flagowej marki napojów pobudzających, mają wynieść ok. 150 mln zł. Łączne obroty powinny sięgnąć ok. 540 mln zł, czyli niemal tyle samo co w 2013 r.

Sprzedaż Blacka, którego twarzą jest były bokser Mike Tyson, mają napędzać innowacyjne produkty. Do sklepów zaczyna wchodzić właśnie kilka kolejnych nowości, m.in. Black Water. To napój, w którym FoodCare połączył wodę smakową oraz napoje witaminowy i energetyczny.

Firma planuje także rozwój eksportu energetyków. W 2014 r. 15 proc. sprzedaży Blacka ma przypadać na rynki zagraniczne. Marka dostępna jest w kilkudziesięciu krajach. Szczególnie duży potencjał FoodCare widzi w Rosji, Chinach i USA. Na tym ostatnim rynku dostępna jest marka Black Gold....

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA