„Dobre praktyki PPP” – konkurs na czasie

Promocja, pokazanie mocnych stron i najlepszych praktyk jest szansą na rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego
Dzisiaj rusza druga edycja konkursu „Dobre praktyki PPP”. Jego organizatorem jest Investment Suport, a „Rzeczpospolita” objęła nad nim patronat medialny.Chociaż ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym (DzU z 2005 r. nr 169, poz. 1420) obowiązuje już od ponad dwóch lat, liczba projektów organizowanych w oparciu o jej przepisy jest stosunkowo niewielka. Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy jest nieznajomość jej przepisów zarówno przez instytucje samorządowe, jak i przedsiębiorstwa.A przecież warto promować tę formę realizacji inwestycji. Daje ona szansę połączenia wiedzy, kompetencji i uprawnień, m.in. jednostek samorządu terytorialnego oraz doświadczenia biznesowego i środków finansowych przedsiębiorców. Celem konkursu jest promocja i przybliżenie zasad realizacji takich przedsięwzięć, w tym promocja dobrych praktyk oraz przygotowanie wzorcowego projektu takiego przedsięwzięcia. Projekty konkursowe można nadsyłać do 10 maja. Będą one przyjmo...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL