Aktualizacja: 15.11.2016 21:28 Publikacja: 15.11.2016 21:28
Krzysztof Zięba, partner w KZP, szef Praktyk FMCG Handlu Detalicznego i Motoryzacji oraz Prawa Handlu i Dystrybucji
Foto: materiały prasowe
Obowiązek taki dotyczy, na przykład, wołowiny, wielu świeżych owoców i warzyw czy też wina. Obecnie toczą się dyskusje na temat poszerzenia katalogu produktów, dla których oznaczenie kraju pochodzenia powinno być obowiązkowe.
Szczególnie istotny spór dotyczy mleka i produktów mlecznych, w tym zakresie różne stanowisko prezentują nawet organy unijne. W obliczu braku wprowadzonego wymogu oznakowania produktów mlecznych na szczeblu unijnym część krajów członkowskich UE w ostatnim czasie wprowadziła takie wymogi wobec własnego rynku w ustawodawstwie krajowym. Odpowiednie regulacje dotyczące produktów wytwarzanych w tych krajach zdecydowały się wprowadzić niedawno Włochy, Francja czy też Litwa (od stycznia 2017 r.).
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas