Urzędnicy muszą pilnować nie tylko wysyłki przez internet

Jeśli organ podatkowy nie posiada urzędowego poświadczenia e-doręczenia interpretacji, to znaczy, że nie została ona w sposób zgodny z prawem doręczona.

Publikacja: 30.04.2024 04:30

Urzędnicy muszą pilnować nie tylko wysyłki przez internet

Foto: Adobe Stock

Cyfryzacja polskiej administracji to duży postęp i ułatwienie, szczególnie dla obywateli czy firm. Dotyczy to zwłaszcza doręczeń elektronicznych. Jednak podlegają one ściśle określonym regułom, które obowiązują zarówno adresatów e-korespondencji, jak i urzędników. Potwierdza to postanowienie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z 19 marca 2014 r.

Spór o wykładnię

Pozostało 91% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Konsumenci
Paliwo będzie droższe o 50 groszy na litrze, rachunki za gaz o jedną czwartą
Praca, Emerytury i renty
Krem z filtrem, walizka i autoresponder – co o urlopie powinien wiedzieć pracownik
Podatki
Wykup samochodu z leasingu – skutki w PIT i VAT
Nieruchomości
Jak kwestionować niezgodne z prawem plany inwestycyjne sąsiada? Odpowiadamy
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nieruchomości
Wywłaszczenia pod inwestycje infrastrukturalne. Jakie mamy prawa?