Reklama

Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera: Sprzedaż online eksplodowała

Dzięki pandemii pękła bariera psychologiczna dotycząca e-commerce – mówi Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera.

Publikacja: 24.11.2020 21:00

Aleksander Solski, wiceprezes Unilevera: Sprzedaż online eksplodowała

Foto: Rzeczpospolita

Covid-19 mocno zmienił gospodarkę i biznes. Jak wygląda aktualna sytuacja z perspektywy firmy Unilever?

Działamy w 20 krajach w regionie i myślę, że nasz punkt widzenia dobrze oddaje szerszy obraz sytuacji, z jaką mamy do czynienia w całym sektorze FMCG (dobra szybkozbywalne – red.) . Generalnie widać, że jest to branża stosunkowo odporna na pandemiczne zawirowania, choć oczywiście dużo zależy od tego jakie portfolio produktowe ma dana firma.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama