Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama adwokacka – czego oczekują klienci i pełnomocnicy?

Członkowie palestry wskazują, że obecne ograniczenia w reklamie szkodzą zarówno ich kancelariom, jak i poszukującym pomocy klientom.

Publikacja: 14.01.2023 08:00

Reklama adwokacka – czego oczekują klienci i pełnomocnicy?

Foto: Fotorzepa / Marian Zubrzycki

Naczelna Rada Adwokacka pracuje obecnie nad zmianami w kodeksie etyki zawodowej. Najwięcej emocji budzą kwestie dotyczące dopuszczalnego zakresu reklamy swoich usług. Opracowując zmiany, samorząd adwokacki zlecił badania ankietowe dotyczące oczekiwań w tej kwestii, zarówno swoich członków, jak i osób, do których ta reklama jest adresowana. Najważniejsze pytanie zadane klientom dotyczyło tego, gdzie w szukają oni adwokata, gdy już chcą skorzystać z jego usług.  

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
W sądzie i w urzędzie
Polska musi uznać małżeństwo jednopłciowe zawarte w UE. Wyrok TSUE
Administracja państwowa
Były prezes NIK Krzysztof Kwiatkowski skazany za ustawianie konkursów
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Mniej pełnomocników na walnych zgromadzeniach w spółdzielniach mieszkaniowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama