Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 09:19 Publikacja: 14.01.2023 08:00
Foto: Fotorzepa / Marian Zubrzycki
Naczelna Rada Adwokacka pracuje obecnie nad zmianami w kodeksie etyki zawodowej. Najwięcej emocji budzą kwestie dotyczące dopuszczalnego zakresu reklamy swoich usług. Opracowując zmiany, samorząd adwokacki zlecił badania ankietowe dotyczące oczekiwań w tej kwestii, zarówno swoich członków, jak i osób, do których ta reklama jest adresowana. Najważniejsze pytanie zadane klientom dotyczyło tego, gdzie w szukają oni adwokata, gdy już chcą skorzystać z jego usług.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Wrzesień jest uznawany za jeden z najlepszych miesięcy na grzybobranie. Wystarczy kilka dni deszczu, po których...
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 19 czerwca 2025 r. nie jest powodem do odstąpienia przez Sąd Najwyższy od t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas