Reklama

Reklama adwokacka – czego oczekują klienci i pełnomocnicy?

Członkowie palestry wskazują, że obecne ograniczenia w reklamie szkodzą zarówno ich kancelariom, jak i poszukującym pomocy klientom.

Publikacja: 14.01.2023 08:00

Reklama adwokacka – czego oczekują klienci i pełnomocnicy?

Foto: Fotorzepa / Marian Zubrzycki

Naczelna Rada Adwokacka pracuje obecnie nad zmianami w kodeksie etyki zawodowej. Najwięcej emocji budzą kwestie dotyczące dopuszczalnego zakresu reklamy swoich usług. Opracowując zmiany, samorząd adwokacki zlecił badania ankietowe dotyczące oczekiwań w tej kwestii, zarówno swoich członków, jak i osób, do których ta reklama jest adresowana. Najważniejsze pytanie zadane klientom dotyczyło tego, gdzie w szukają oni adwokata, gdy już chcą skorzystać z jego usług.  

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Konsumenci
Jest opinia rzecznika generalnego TSUE ws. WIBOR-u. Wstrząśnie bankami?
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Podatki
Inspektor pracy zamieni samozatrudnienie na etat - co wtedy z PIT, VAT i ZUS?
Zawody prawnicze
W sądach pojawią się togi z białymi lub złotymi żabotami. Wiemy, kto je włoży
Sądy i trybunały
Rzecznik dyscyplinarny sędziów „na uchodźstwie”. Jak minister chce ominąć ustawę
Reklama
Reklama