Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 14:15 Publikacja: 14.05.2025 17:00
Michał Płociński i Artur Bartkiewicz podsumowują jedną z najbardziej nietypowych kampanii prezydenckich ostatnich lat. Zamiast wielkich idei mieliśmy zmęczenie kandydatów, zamiast nowych programów – serial polityczny z debatami i długimi podcastami. Co zapamiętamy z tej kampanii?
Dlaczego w kampanii prezydenckiej 2025 symbole okazały się równie ważne jak programy? Jakich szans nie zauważyły...
W najnowszym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Michał Kolanko rozmawia z Michałem Kabacińskim, byłym posłem,...
„To przejście do ofensywy, pokazanie wyborcom, że wygraliśmy i mamy kolejne propozycje – ocenia Łapiński.
Po wyborach prezydenckich w Polsce polityczne napięcie nie opada. W studiu „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota r...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Zwycięstwo Karola Nawrockiego w wyborach prezydenckich staje się symbolem buntu wobec rządu Donalda Tuska i słab...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas