Aktualizacja: 14.09.2020 14:59 Publikacja: 14.09.2020 14:57
Foto: Bloomberg
- Przetrwanie Air France-KLM nie jest zapewnione. Będą musieli zająć się podstawowymi kosztami, o ile wszystko utrzyma się tak jak teraz. A jeśli zakładać, że ta sytuacja potrwa do końca przyszłego roku, to będą musieli ciąć je jeszcze bardziej — powiedział w wywiadzie dla holenderskiej telewizji publicznej.
Najbliższą przyszłość tej grupy zapewniły w lipcu rządy Francji i Holandii oferując łącznie 10,4 mld euro pożyczek ratunkowych i gwarancji, aby mogła przetrwać niszczycielskie skutki pandemii — pisze Reuter. W zamian za to wsparcie holenderski przewoźnik zapowiedział zmniejszenie zatrudnienia o dalsze 1500 etatów redukując załogę o 20 proc., a w porozumieniu ze związkami zamroził w tym roku podwyżki płac. Dyrekcja KLM nie ma jeszcze umowy ze związkami o redukcji zatrudnienia. która ma spełniać rządowe wymogi. Air France zamierza rozstać się do 2022 r. z 6500 pracownikami, 16 proc. załogi.
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas