Aktualizacja: 03.04.2018 12:02 Publikacja: 02.04.2018 08:45
Foto: picture-alliance/dpa/D. Kalker
Jak informuje "Bild am Sonntag" (01.04.18)Poczta Niemiecka (Deutsche Post) już od 2005 roku, za pośrednictwem w pełni od niej zależnej spółki "Deutsche Post Direkt GmbH", sprzedawała dane osobowe swoich klientów partiom politycznym dla wykorzystania ich w kampanii wyborczej. W ubiegłorocznej kampanii przed wyborami do Bundestagu partie CDU i FDP zapłaciły jej za to sumę "wyrażajacą się liczbą pięciocyfrową".
Na zapytanie "BamS" obie partie potwierdziły, że "zawarły z Pocztą Niemiecką odpowiednie umowy". Deutsche Post odmówiła zajęcia stanowiska w tej sprawie. Gazeta "Bild am Sonntag" pisze, powołując się na poufne dokumenty, że przekazane partiom politycznym "dane osobowe zostały zanonimizowane". Mimo to, dzięki dużej liczbie informacji i ich kombinacji, możliwe jest ustalenie "jakiej partii sprzyjają mieszkańcy poszczególnych domów zamieszkałych przez przynajmniej sześć rodzin".
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W sobotę z wizytą w Kijowie przebywać bę...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. 9 maja w całej Rosji odbywają się obchod...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. O północy weszło w życie jednostronne za...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę. W nocy doszło do ataku ukraińskich dronó...
24 lutego 2022 roku Rosja rozpoczęła pełnowymiarową inwazję na Ukrainę.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas