Aktualizacja: 07.01.2018 06:07 Publikacja: 06.01.2018 23:01
Foto: Bloomberg, Michael Nagle
W latach 90. Polacy po prostu rzucili się na otwierane na dużą skalę centra handlowe czy hipermarkety, spragnieni zakupów w zachodnim stylu. Choć od tego czasu minęły dwie dekady, nic się nie zmieniło, a liczba wizyt w sklepach nawet rośnie. O ile magia centrów handlowych wciąż działa, o tyle zamiast hipermarketów częściej bywamy teraz w sklepach mniejszych, położonych bliżej domu.
– Jako społeczeństwo odeszliśmy od fazy zachłyśnięcia się hipermarketami, wielkimi zakupami – tanio, dużo, niekoniecznie dobrze. Aktualnie stawiamy na jakość, świeżość, ale też wybór. Dlatego tak wielu konsumentów woli kupować częściej, ale mniej – mówi Jakub Sobczak, ekspert DNB Bank Polska z Biura Handlu i Usług.
Bogusław Chrabota, redaktor naczelny grupy medialnej Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”, został wybrany na p...
Kancelaria Prezydenta poinformowała w mediach społecznościowych, że Andrzej Duda odznaczył pośmiertnie Małgorzat...
„Czy Pani/Pana zdaniem w Polsce przed wyborami powinna obowiązywać cisza wyborcza (tak jak obecnie)?” – takie py...
Do szpitala trafiło kilka osób, które spożywały ryby z Zalewu Wiślanego – podaje Radio Gdańsk. Inspekcja sanitar...
Polska Policja uruchomiła Child Alert w związku z zaginięciem jedenastoletniej Patrycji. Nastolatka zaginęła 13...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas