Reklama

Prokuratura sprawdza Aborcyjny Dream Team

Aktywistka stanie przed sądem za pomocnictwo w nielegalnej aborcji. Jednak na tym nie kończą się kłopoty, które ma jej organizacja.

Publikacja: 31.03.2022 21:00

Jak ustaliła „Rzeczpospolita”, prokuratura badała też jej stronę internetową.

Jak ustaliła „Rzeczpospolita”, prokuratura badała też jej stronę internetową.

Foto: Screen z aborcyjnydreamteam.pl

Trzy lata więzienia grożą Justynie Wydrzyńskiej z Aborcyjnego Dream Teamu za pomoc kobiecie, która chciała przerwać ciążę. Jej proces ruszy 8 kwietnia – poinformował w poniedziałek Aborcyjny Dream Team. To jednak niejedyne postępowanie, które toczyło się wokół tej nieformalnie działającej organizacji. Jak ustaliła „Rzeczpospolita”, prokuratura badała też jej stronę internetową.

Aborcyjny Dream Team to jedna z najbardziej znanych inicjatyw, działających na rzecz przerywania ciąży. Głośno zrobiło się o nim w 2018 roku, gdy działaczki wystąpiły na okładce „Wysokich Obcasów” w koszulkach z napisem „Aborcja jest ok”. To niejedyne takie działanie, bo aktywistki starają się promować pozytywny wizerunek aborcji, m.in. poprzez obecność w mediach.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Społeczeństwo
Po rocznej przerwie Instytut Pileckiego znowu honoruje Polaków
Społeczeństwo
Poseł interweniuje w sprawie Sary „reporterki”. Zarzuca szkole „psychiczne znęcanie się”
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Rodzina Mai z Mławy walczy z grecką administracją
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama