Aktualizacja: 29.06.2016 18:06 Publikacja: 28.06.2016 19:11
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Przyczyny wypadku prezydenta Andrzeja Dudy z marca tego roku będzie wyjaśniał Przemysłowy Instytut Motoryzacyjny z Warszawy i Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Oponiarskiego Stomil z Poznania, który do 1992 r. testował pojazdy dla Biura Ochrony Rządu. – Powołani biegli mają wyjaśnić kwestie techniczne pojazdu: geometrię kół, działanie czujników ciśnienia w oponach, a także przyczyny jej uszkodzenia – wyjaśnia prok. Lidia Sieradzka, rzeczniczka opolskiej prokuratury. Eksperci mają czas do 15 sierpnia. Ustalenie, co było powodem wystrzału opony, ma pozwolić ocenić, czy za zdarzeniem stał zawiniony błąd ludzki, a jeśli tak, to kto za niego odpowiada.
Premier Donald Tusk poinformował, że 13 miliardów złotych trafi na program modernizacji Policji, Państwowej Stra...
Łącznie 5689 osób było w ubiegłym roku za zgodą sądów inwigilowanych przez służby. To tylko śladowo mniej niż ro...
Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego prowadzą przeszukanie w siedzibach Polskiego Komitetu Olimpij...
323 mln zł w ciągu trzech lat – Ministerstwo Cyfryzacji ujawniło posłom pełne koszty zakupu i obsługi Starlinków...
Wiemy już, ile Agnieszka Kwiatkowska-Gurdak zarabiała jako szefowa CBA. Po tekście „Rzeczpospolitej” jej oświadc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas