Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Męcina: Kobiety powinny wrócić do pracy

Polski rynek pracy jest w coraz lepszej kondycji, ale to nie znaczy, że nie mamy już żadnych problemów. Przeciwnie - mówi prof. Jacek Męcina, były wiceminister pracy.

Aktualizacja: 26.09.2016 13:48 Publikacja: 26.09.2016 13:03

#RZECZoBIZNESIE: Jacek Męcina: Kobiety powinny wrócić do pracy

Foto: Rzeczpospolita

Mamy trwałą poprawę na rynku pracy - mówi prof. Jacek Męcina, były wiceminister pracy i dodaje, że to nie oznacza, iż nie ma żadnych problemów. - Problemy mają teraz pracodawcy, którzy nie mogą znaleźć pracowników - podkreśla.

Wciąż jest też duża liczba osób, które nie mogą znaleźć pracy. To przede wszystkim osoby z niskimi kwalifikacjami oraz będące bardzo długo bezrobotnymi. - Im będzie bardzo trudno znaleźć jakąkolwiek prace - podkreśla prof. Męcina i dodaje, że koniecznie trzeba zaktywizować pracowników, ale także wesprzeć pracodawców, którzy powinni oferować dokształcanie – inwestować w edukację pracowników.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama