Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 04.02.2016 21:00 Publikacja: 04.02.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
Usługi kadrowo-księgowe, ochroniarskie, zarządzania flotą samochodową, nieruchomościami to niektóre z segmentów szybko rosnącego w Polsce rynku outsourcingu, który korzysta z większej tendencji przedsiębiorstw do przekazywania zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej. Według branżowej Fundacji Pro Progressio w minionym roku sektor powiększył się o 18–20 proc.
W takim tempie rosło zatrudnienie w centrach nowoczesnych usług dla biznesu (SSC/BPO), które stanowią najbardziej popularny i najdynamiczniej rozwijający się obszar outsourcingu. Jak ocenia fundacja, liczba pracowników centrów sięgnęła na koniec zeszłego roku 170 tysięcy. Zdecydowaną większość, bo ok. 160 tys. z nich, zatrudniały firmy z zagranicznym kapitałem.
Kobiety z pokolenia milenialsów najmniej są pewne stabilności swojej pracy. Najwięcej z nich ma także poczucie j...
Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go...
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Choć niewiele firm w Polsce uregulowało korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji, to coraz częściej oczekuj...
Pracownicy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej byli przez długi czas podporą niemieckiego rynku pracy, łagodząc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas