Reklama

Klimatyczne gry w kampanii - analiza Elizy Olczyk

PiS straszy podwyżką cen energii i pogorszeniem się konkurencyjności przedsiębiorstw po szczycie klimatycznym. Ekspert: – Trzeba było robić to wcześniej.

Publikacja: 30.10.2014 01:00

Klimatyczne gry w kampanii - analiza Elizy Olczyk

Foto: Waniek Ryszard/Fotorzepa

Pakiet klimatyczny na dobre wszedł do agendy tematów kampanii przed wyborami samorządowymi.

Po ubiegłotygodniowym szczycie w mediach dominował jeden przekaz – Ewa Kopacz odniosła sukces, godząc się z jednej strony na restrykcyjne normy w emisji CO2, które Unia narzuciła swoim członkom, ale przy okazji uzyskując rozmaite ulgi zmniejszające nasze obciążenia. Co ciekawe, partie koalicyjne zachowywały się tak, jakby chciały jak najszybciej zapomnieć o sprawie. Oprócz wypowiedzi premier Kopacz, że Polska dostała „wszystko na maksa" i Janusza Piechocińskiego, który chwalił się własną popularnością w Europie, mało kto wypowiadał się na temat efektów przyjętego pakietu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Robert Gwiazdowski: Prezydent czy nieprezydent? Śmiech przez łzy
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Andrzej Duda mógł być polskim Juanem Carlosem
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Ultimatum Trumpa? Putin szybko nie zakończy wojny z Ukrainą
Publicystyka
Dziesięć lat od śmierci Jana Kulczyka. Jego osiągnieć nie powtórzył nikt
Publicystyka
Marek Cichocki: Najciemniejsze strony historii Polski
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama