Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.11.2016 16:21 Publikacja: 25.11.2016 15:07
Foto: Bloomberg
Producent KitKatów, Lionów, odżywek dla dzieci, popularnych lodów i majonezów będzie zmuszony usunąć biały krzyż w czerwonym polu z 80 marek produkowanych w Szwajcarii. Od stycznia 2017 r. wejdą w życie nowe przepisy dotyczące określania produktów mianem „szwajcarskich".
Nowe przepisy wymagają, aby 80 proc. składników wykorzystywanych przy produkcji było pochodzenia szwajcarskiego, jeśli produkt ma być uznany za „szwajcarski". Jeśli jest to produkt mleczny, wymóg wzrasta do 100 proc. Przepisy zostały uchwalone w 2013 r., a wejdą w życie 1 stycznia 2017 r. – Szwajcarskie produkty cieszą się świetną reputacją, zarówno w kraju, jak i za granicą. Teraz nasze prawo zaostrza ochronę znaku „made in Switzerland" oraz szwajcarskiego krzyża. Chcemy zapobiec nadużyciom, dzięki czemu szwajcarska marka zostanie zachowana na długo – skomentował sprawę dla Confectionery News Szwajcarski Instytut Własności Intelektualnej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas