Reklama

Koncerny spożywcze chcą zarobić na Ozempicu. Pomagają im influencerzy

Nowa marka żywności dla osób przyjmujących leki odchudzające, takie jak Ozempic czy Wegovy, będzie miała w opisie na opakowaniu informację, że posiłki są bogate w białko, błonnik i składniki odżywcze, ale nie poda nazw konkretnych leków - poinformował prezes koncernu Nestle.

Publikacja: 21.06.2024 14:51

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Koncerny farmaceutyczne przez leki na odchudzanie tracą zyski

Foto: Adobe Stock

Reuters informuje, że największy na świecie producent żywności nie poda nazw leków na opakowaniach ze względu na obawy regulacyjne, powiedział w niedawnym wywiadzie Tom Moe, prezes ds. posiłków w Nestle USA.

Nestle zamiast tego będzie reklamować swoją linię Vital Pursuit mrożonych posiłków w cenie po 5 dolarów maksymalnie w mediach społecznościowych – powiedział Moe.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Przemysł spożywczy
Wojna o piwo i „małpki” w Sejmie. Kto zyska na zakazie reklam?
Przemysł spożywczy
Wojna ustaw z alkoholem. Już dwa projekty chcą usunąć procenty ze stacji i reklam
Przemysł spożywczy
Wyścig na zakazy dla alkoholu. Ustawa Lewicy już w Sejmie, Polski 2050 w czwartek
Reklama
Reklama