Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Wraz z rozwojem działalności w internecie rośnie ryzyko rozpowszechniania wobec e-przedsiębiorcy nieprawdziwych informacji o nim. W takiej sytuacji warto skorzystać z przysługujących środków ochrony prawnej.

Publikacja: 04.08.2021 15:45

Naruszenie dobrego imienia przedsiębiorcy to czyn nieuczciwej konkurencji

Foto: Adobe Stock

Obecnie możemy zaobserwować potężny rozwój e-przedsiębiorczości. Jeszcze do niedawna prowadzenie działalności także za pośrednictwem kanałów internetowych było dodatkowym atutem przedsiębiorcy, zaś dzisiaj niemal każdy przedsiębiorca z nich korzysta. Wszystko dzieje się po to, aby zwiększyć swoją konkurencyjność i poprawić pozycję na rynku.

Nie bez znaczenia dla rozwoju tej tendencji pozostaje sytuacja rynkowa spowodowana ogłoszeniem stanu pandemii wirusa SARS-CoV-2, w związku z którą znaczna część przedsiębiorców przeniosła działalność gospodarczą do internetu.

Pozostało 94% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl.

Wybierz ofertę dla Ciebie.

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj artykuły z Rzeczpospolitej i wydanie magazynowe Plus Minus.

Subskrybuj Zaloguj się
29,90 zł miesięcznie
Tylko 19,90 zł miesięcznie
Nieruchomości
Co można wybudować bez pozwolenia na własnej posesji? Garaż? A może oczko wodne?
Materiał Promocyjny
Naszą siłą jest różnorodność
Zawody prawnicze
Prokuratorzy zaniepokojeni poleceniem prokuratora krajowego ws. Andrija K.
Zawody prawnicze
Nieoczekiwana zmiana miejsc na podium rankingu kancelarii prawniczych
Prawo dla Ciebie
Trybunał: ustawa przyjęta bez Kamińskiego i Wąsika jest niezgodna z konstytucją
Akcje Specjalne
Dekarbonizacja gospodarki bez wodoru będzie bardzo trudna
Sądy i trybunały
Andrzej Duda powołał Mikołaja Pawlaka na sędziego
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży