Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Szeroki zakres informacji, których przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi, ma ułatwić mu świadome podjęcie decyzji o zawarciu umowy.

Publikacja: 18.02.2015 02:00

Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Foto: www.sxc.hu

25 grudnia 2014 r. weszła w życie nowa ustawa o prawach konsumenta, która  ma szczególne znaczenie dla sprzedawców oraz ich klientów. Nowe przepisy wywołały zmiany  na rynku konsumenckim, w szczególności w zakresie prowadzonej działalności e-commerce.

Ogólne obowiązki

Pozostało 96% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Konsumenci
Paliwo będzie droższe o 50 groszy na litrze, rachunki za gaz o jedną czwartą
Praca, Emerytury i renty
Krem z filtrem, walizka i autoresponder – co o urlopie powinien wiedzieć pracownik
Podatki
Wykup samochodu z leasingu – skutki w PIT i VAT
Nieruchomości
Jak kwestionować niezgodne z prawem plany inwestycyjne sąsiada? Odpowiadamy
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nieruchomości
Wywłaszczenia pod inwestycje infrastrukturalne. Jakie mamy prawa?