Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2019 11:29 Publikacja: 18.06.2019 13:30
Foto: Adobe Stock
- Coraz częściej docierają do nas skargi od klientów którym nie udało się odzyskać pieniędzy w wyniku oszustwa, bo bank uznał, że klient niewłaściwie zabezpieczył swoje konto – mówi Aleksandra Wiktorow, Rzecznik Finansowy – Takie przypadki mają miejsce na całym świecie, dlatego w UE pojawiły się nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności dostawców usług elektronicznych za takie oszustwa. Z naszych doświadczeń wynika, ze instytucje finansowe nie przestrzegają tych przepisów.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Oględziny kart do głosowania w kolejnych dwóch komisjach, dokonane przez Sąd Najwyższy, doprowadziły do wykrycia...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas