Reklama
Rozwiń
Reklama

Krajobraz po bitwie. PiS i KO przygotowują się do drugiej tury

Odmłodzenie polityki – m.in. to przyniosła pierwsza tura wyborów prezydenckich. Przed drugą w sztabach pełna mobilizacja. Czyj marsz zakończy się zwycięstwem?

Publikacja: 19.05.2025 18:10

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski ruszył do przekonywania wyborców

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski ruszył do przekonywania wyborców

Foto: PAP/Piotr Polak

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki ruszyli do przekonywania wyborców. W sztabach i partiach analizuje się sytuację. Jaka była kampania? – Marketingowo nie była „przełomowa”. Wizerunki i kampanie wizualne kandydatów były raczej bezpieczne i zachowawcze. Tak samo wybór narzędzi komunikacji i wyborcze spoty były bardzo przewidywalne – mówi nam Szymon Sikorski z agencji PR Publicon. – Media tradycyjne nie mają żadnego wpływu na kształtowanie opinii najmłodszych wyborców (18–29 lat), którzy głosowali przede wszystkim na Sławomira Mentzena i Adriana Zandberga. Obecność wymienionych w mainstreamowanych mediach jest śladowa – podkreśla w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Sikorski. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Polityka
Cyberataki na Polskę. Czy jesteśmy w stanie kontratakować? Wicepremier odpowiada
Polityka
Immunitet pod znakiem zapytania. Czy Zbigniew Ziobro stanie przed sądem?
Polityka
Dlaczego szef KOWR spotkał się z twórcą Dawtony? Mówi, że chodziło o kukurydzę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polityka
Krzysztof Bosak o rządach PiS: Oczywiście, że byśmy rozliczali. Uważamy, że jest za co
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama