Reklama

Krajobraz po bitwie. PiS i KO przygotowują się do drugiej tury

Odmłodzenie polityki – m.in. to przyniosła pierwsza tura wyborów prezydenckich. Przed drugą w sztabach pełna mobilizacja. Czyj marsz zakończy się zwycięstwem?

Publikacja: 19.05.2025 18:10

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski ruszył do przekonywania wyborców

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski ruszył do przekonywania wyborców

Foto: PAP/Piotr Polak

W poniedziałek od samego rana Rafał Trzaskowski i Karol Nawrocki ruszyli do przekonywania wyborców. W sztabach i partiach analizuje się sytuację. Jaka była kampania? – Marketingowo nie była „przełomowa”. Wizerunki i kampanie wizualne kandydatów były raczej bezpieczne i zachowawcze. Tak samo wybór narzędzi komunikacji i wyborcze spoty były bardzo przewidywalne – mówi nam Szymon Sikorski z agencji PR Publicon. – Media tradycyjne nie mają żadnego wpływu na kształtowanie opinii najmłodszych wyborców (18–29 lat), którzy głosowali przede wszystkim na Sławomira Mentzena i Adriana Zandberga. Obecność wymienionych w mainstreamowanych mediach jest śladowa – podkreśla w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Sikorski. 

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Kolejne kłopoty „Jaszczura”. Czy to Rodacy Kamraci mogą stać za pobiciem Adama Niedzielskiego?
Polityka
Co robić w razie wojny? Rząd roześle „Poradnik bezpieczeństwa” do wszystkich Polaków
Polityka
Jacek Nizinkiewicz: Atak na Adama Niedzielskiego. Czy Karolowi Nawrockiemu nie przeszkadza mowa nienawiści?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama