Reklama
Rozwiń
Reklama

Tomasz Pietryga: Czy warto dzwonić do Saula

Czy można wykonywać zawód prawnika, reklamując swoje usługi na nagim torsie zawodnika MMA? Kiedyś już samo takie pytanie było nie na miejscu, dziś to już dylemat.

Publikacja: 07.11.2023 02:07

Tomasz Pietryga: Czy warto dzwonić do Saula

Foto: Adobe Stock

W głośnym serialu Netfliksa „Zadzwoń do Saula” główny bohater Saul Goodman, aby rozkręcić swoją karierę prawniczą, posługuje się różnymi niezbyt etycznymi metodami. Sprzedaje np. drobnym przestępcom tanie telefony z kartą prepaid, reklamując je jako odporne na podsłuchy. Ludzie ci stają się później jego klientami, a on zyskuje renomę śliskiego, ale też sprytnego i skutecznego adwokata.

Reklama polskiego radcy prawnego, która pojawiła się na nagich plecach walczącego w klatce zawodnika MMA, trochę przywołuje skojarzenia z tamtym filmem. Prawnikowi, który sięgnął po tego typu reklamę, zapewne zależało, aby trafiła do odbiorców brutalnych walk, bo być może niektórzy z nich będą w przyszłości potrzebować pomocy prawnej.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Piotr Mgłosiek: Trybunał w Strasburgu po raz kolejny umył ręce
Opinie Prawne
Katarzyna Szymielewicz, Wojciech Klicki: Nie ma darmowych ubezpieczeń
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Prezydent w stronie biernej
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Każdy ma prawo do sądu – własnego, na dowolny temat
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Prawne
Sławomir Wikariak: Pegasus niczego nie nauczył rządzących
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama