Marek Domagalski o kampanii przedreferendalnej z Romanem Giertychem

Adwokat ma prawo kreować się politycznie. Łączenie tych dwóch ról to jednak stąpanie po kruchym lodzie i dla niego, i dla Temidy.

Aktualizacja: 05.08.2015 08:19 Publikacja: 04.08.2015 16:32

Billboard kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej

Billboard kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej

Foto: www.facebook.pl

Na Mazowszu ukazały się billboardy kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej, którym kieruje Roman Giertych. Jedną trzecią plakatu zajmuje jego zdjęcie, a resztę hasło: „Wybierz dla Polski! Odbierz partiom pieniądze z budżetu państwa".

Niektórzy pytają, czy to OK. Czy taka polityczna akcja nie jest adwokacką promocją, czy nie narusza standardów adwokackich?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Prawne
Tomasz Tadeusz Koncewicz: najściślejsza unia pomiędzy narodami Europy
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Dane osobowe też mają barwy polityczne
Opinie Prawne
Piotr Młgosiek: Indywidualna weryfikacja neosędziów, czyli jaka?
Opinie Prawne
Pietryga: Czy repolonizacja zamówień stanie się faktem?
Opinie Prawne
Tomasz Pietryga: Kryzys w TK połączył Przyłębską, Rzeplińskiego i Stępnia