Reklama
Rozwiń
Reklama

Marek Domagalski o kampanii przedreferendalnej z Romanem Giertychem

Adwokat ma prawo kreować się politycznie. Łączenie tych dwóch ról to jednak stąpanie po kruchym lodzie i dla niego, i dla Temidy.

Aktualizacja: 05.08.2015 08:19 Publikacja: 04.08.2015 16:32

Billboard kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej

Billboard kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej

Foto: www.facebook.pl

Na Mazowszu ukazały się billboardy kampanii przedreferendalnej Instytutu Myśli Państwowej, którym kieruje Roman Giertych. Jedną trzecią plakatu zajmuje jego zdjęcie, a resztę hasło: „Wybierz dla Polski! Odbierz partiom pieniądze z budżetu państwa".

Niektórzy pytają, czy to OK. Czy taka polityczna akcja nie jest adwokacką promocją, czy nie narusza standardów adwokackich?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Mury rosną. Sprawa odwołania koncertu żydowskich pieśni w katolickiej świątyni
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Prawne
Jacek Dubois: To znamienne, że PiS nie dystansuje się od Ziobry i jego zastępców
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Walka idzie o awanse sędziów
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Czy prezydent zawetuje ustawę o KRS? Niekoniecznie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Prawne
Patrycja Pobideł, Mariusz Ulman: Czas na „plan S”, czyli zróbmy to sami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama