Aktualizacja: 15.08.2018 21:00 Publikacja: 15.08.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Dla wyników finansowych branży ważniejsza od frekwencji jest bowiem kwestia marż, a te spadają. Przyczyną są rosnące koszty przelotów z powodu drożejącego paliwa, a także droższe hotele. Dla utrzymania atrakcyjności ofert organizatorzy wyjazdów biorą skutki tego na siebie, co zmniejsza zyskowność.
Także bliskie perspektywy, mimo nabierającej tempa sprzedaży września, mogą się okazać niezbyt różowe. Według badającego rynek turystyczny Instytutu TravelDATA branży wycieczkowej nie sprzyja bardzo głęboki spadek nastrojów konsumenckich na wsi i w małych miejscowościach, spowodowany rosnącymi stratami w większości upraw wskutek długotrwałych upałów. Perspektywa braku pieniędzy przytrzymuje ich mieszkańców w domach.
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
W cztery lata liczba pracujących emerytów wzrosła aż o 30 proc. To skutek dobrej koniunktury, ale i korzystnych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas