Reklama

Adam Woźniak: To już nie ten biznes co dawniej

Taksówkarze mają coraz bardziej pod górkę. Wpierw dziesiątkował ich pandemiczny lockdown, potem spadł na nich wzrost cen paliw i wciąż są podgryzani przez rozwój nowoczesnych technologii w postaci przewozów zamawianych przez aplikację.

Publikacja: 22.02.2023 03:00

Postój Taxi w Warszawie

Postój Taxi w Warszawie

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Jakby tego było mało, postoje taksówek pustoszy utrzymująca się wysoka inflacja i ogólna drożyzna, skłaniając część klientów do wyboru środków transportu publicznego. Nic więc dziwnego, że właściciele taksówek chcą podniesienia maksymalnych stawek za przewozy, jeśli przez lata nie były one zmieniane i teraz mają się nijak do kosztów działalności. A te sprawiają, że perspektywa mało opłacalnych kursów zatrzymuje kolejnych taksówkarzy na domowej kanapie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama