Aktualizacja: 20.04.2016 21:00 Publikacja: 20.04.2016 21:00
Tomasz Wiśniewski, partner, szef zespołu wycen w grupie Deal Advisory w KPMG w Polsce
Foto: materiały prasowe
Wskazywane są też kwestie prawno-podatkowe charakterystyczne dla danych kierunków eksportowych. Ekspansja zagraniczna wymaga przecież także znajomości kwestii formalnych, aby działalność była prowadzona zgodnie z prawem lokalnym, które często różni się od polskiego.
Konferencje stanowią także dobrą okazję do przedstawienia przykładów polskich przedsiębiorstw z różnych sektorów, które w okresie ostatnich dwudziestu kilku lat z rodzinnych, lokalnych firm przeistoczyły się w firmy zapewniające tysiące miejsc pracy oraz eksportujące do dziesiątek krajów na całym świecie. Co ciekawe, coraz częściej okazuje się, że przychody ze sprzedaży eksportowej lub działalności na rynkach zagranicznych istotnie przekraczają to, co firmy są w stanie osiągnąć na rynku krajowym. Mimo to wiele polskich firm wciąż odkłada ekspansję zagraniczną, chociaż osiągnęły już taką skalę, że rynek lokalny staje się dla nich za mały.
Największe zaskoczenie pierwszej tury wyborów prezydenckich? Sumaryczny wynik kandydatów konfederackich Grzegorz...
Statystyka pokazuje, że nie ma uzasadnienia dla marnej obecności posłów na sali sejmowej podczas np. sesji odpow...
Może warto, dyskutując o unijnej dyrektywie w sprawie jawności płac, sięgnąć do wniosków płynących z tekstu spis...
Inflacja bazowa spadła i znalazła się w paśmie dopuszczalnych wahań wokół celu inflacyjnego NBP. Ale jeszcze nie...
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas