Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.04.2016 21:00 Publikacja: 20.04.2016 21:00
Tomasz Wiśniewski, partner, szef zespołu wycen w grupie Deal Advisory w KPMG w Polsce
Foto: materiały prasowe
Wskazywane są też kwestie prawno-podatkowe charakterystyczne dla danych kierunków eksportowych. Ekspansja zagraniczna wymaga przecież także znajomości kwestii formalnych, aby działalność była prowadzona zgodnie z prawem lokalnym, które często różni się od polskiego.
Konferencje stanowią także dobrą okazję do przedstawienia przykładów polskich przedsiębiorstw z różnych sektorów, które w okresie ostatnich dwudziestu kilku lat z rodzinnych, lokalnych firm przeistoczyły się w firmy zapewniające tysiące miejsc pracy oraz eksportujące do dziesiątek krajów na całym świecie. Co ciekawe, coraz częściej okazuje się, że przychody ze sprzedaży eksportowej lub działalności na rynkach zagranicznych istotnie przekraczają to, co firmy są w stanie osiągnąć na rynku krajowym. Mimo to wiele polskich firm wciąż odkłada ekspansję zagraniczną, chociaż osiągnęły już taką skalę, że rynek lokalny staje się dla nich za mały.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zwiększanie liczby samolotów w dzierżawie finansowej i przejmowanie ich na własność, po spłaceniu rat, jest kluc...
Polska gospodarka pędzi, ale bez kierowcy. Rząd wciąż nie ma planu, ministrowie grają tylko na siebie, a przedsi...
Państwo w polityce przemysłowej powinno dbać o silną konkurencję dokonującą kreatywnej destrukcji, a nie sztuczn...
Biorąc pod uwagę wzrost kosztów ochrony zdrowia, nie można wykluczyć ani podniesienia obowiązkowej składki zdrow...
Tegoroczna ekonomiczna Nagroda Nobla trafiła do naukowców zajmujących się innowacjami oraz „kreatywną destrukcją...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas