Reklama
Rozwiń
Reklama

Jeśli nie akcje, to co?

W obecnych warunkach rynkowych coraz popularniejsze staje się szukanie innych niż giełda możliwości inwestowania. Do dyspozycji są na przykład tzw. inwestycje alternatywne.

Publikacja: 20.06.2019 21:00

Jeśli nie akcje, to co?

Foto: Adobe Stock

Na przestrzeni ostatnich kilku lat można było zaobserwować systematyczny odpływ inwestorów indywidualnych z warszawskiego parkietu. Malejące z roku na rok obroty, kilkuletni trend boczny i liczne ryzyka polityczne skutecznie zniechęciły klienta detalicznego do rynku akcyjnego.

W obecnych warunkach coraz popularniejsze staje się poszukiwanie innych rodzajów inwestowania, jak na przykład inwestycje alternatywne, do których zaliczają się między innymi nieruchomości, surowce, sztuka czy wino. Inwestycje alternatywne są przede wszystkim rozważane przez inwestorów pod kątem lokowania dodatkowych nadwyżek finansowych, dywersyfikacji portfela inwestycyjnego czy zabezpieczenia przed inflacją.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama