Polskie startupy globalne ambicje powinny mieć w DNA

Jak młode firmy powinny podchodzić do skalowalności swojego biznesu? Gdzie najczęściej popełniają błędy w tym obszarze? Jakie są warunki do skutecznego rozwoju startupów i jak oceniają to ich partnerzy zewnętrzni?

Aktualizacja: 28.11.2019 20:00 Publikacja: 28.11.2019 20:00

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Startupy muszą myśleć globalnie. Ale i pamiętać o odpowiedzialności za swój biznes, mówili eksperci

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Na te i wiele innych pytań odpowiedzi szukali uczestnicy dyskusji „Skalowanie biznesu. Dlaczego ten proces to duży problem dla polskich startupów?", która miała miejsce w redakcji „Rzeczpospolitej".

Skalowalność to podstawa

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd sięgnie po trik PiS-u