Reklama
Rozwiń
Reklama

Internet przebił telewizję

Młodzi ludzie spędzają więcej czasu online, niż przed telewizorem — wynika z brytyjskiego corocznego badania Childwise.

Aktualizacja: 27.01.2016 16:53 Publikacja: 27.01.2016 16:46

Gdyby Netflix był telewizją, byłby najpopularniejszym kanałem w Wlk. Brytanii.

Gdyby Netflix był telewizją, byłby najpopularniejszym kanałem w Wlk. Brytanii.

Foto: materiały własne

To fundamentalna zmiana — uważają autorzy raportu przygotowywanego raz na rok od połowy lat 90. ubiegłego stulecia. Najnowszy został sporządzony z udziałem ok. 2 tys. dzieci w wieku od 5 do 16 lat. Choć dane pochodzą z rynku brytyjskiego, podobne trendy zapewne trafią również do nas.

Co zaobserwowali naukowcy? Gwałtownie skoczyła liczba młodych ludzi używających tabletów. W porównaniu z sytuacją sprzed roku aż o 50 proc. Obecnie dwie trzecie młodych ludzi posiada takie urządzenie na własność (najpopularniejszy jest iPad). Tablety są również popularniejsze niż tradycyjne komputery PC - laptopy i desktopy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nowe technologie
Prof. Zybertowicz: AI może potraktować ludzkość jak budowniczy autostrad traktują mrowiska
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama