Aktualizacja: 06.03.2017 07:17 Publikacja: 06.03.2017 07:17
Foto: 123RF
W XXI w. administracja nie może czekać na sygnał mieszkańców o awarii, ale zadbać o stały monitoring. To istota najnowszego, praktycznego wyroku Sądu Najwyższego.
Aniela Z., mieszkanka Ostródy, pozwała swoją spółdzielnię z osiedla Jedność oraz Towarzystwo Ubezpieczeniowe, w którym spółdzielnia ma wykupioną polisę OC. Domagała się 40 tys. zł zadośćuczynienia i 10 tys. zł odszkodowania za uszczerbek na zdrowiu, tj. głównie uszkodzenia kolana. Doszło do tego ok. 23, gdy wracając do mieszkania, wpadła przed wejściem na klatkę w tzw. osadnik pod kratką do wycierania butów. Ktoś bowiem zdjął kratkę. Nie widziała tego, bo lampa przed wejściem była niesprawna.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas