W listopadzie najwięcej internautów – 20,14 mln, 93,9 wszystkich – odwiedzało w Polsce witryny Grupy Google i było to minimalnie mniej (0,27 proc.) niż miesiąc wcześniej – wynika z najnowszego badania ruchu internetowego Megapanel PBI/Gemius. Kolejnymi najchętniej odwiedzanymi witrynami były Facebook.com i YouTube.com z wynikami –odpowiednio - 16,85 mln (spadek względem października o 0,23 proc.) i 16,2 mln (wzrost o 0,66 proc.).
Kolejni byli już lokalni gracze. Stawkę otwierała tradycyjnie Grupa Onet-RASP (wciąż jeszcze bez Naszej-Klasy)z 15,49 mln użytkowników (spadek o 0,09 proc.), za nią plasowała się Grupa Allegro-GG z 15,13 mln użytkowników (spadek o 0,53 proc.). Wyniki Allegro niebawem nieco się zmienią, bo we wtorek ogłoszono, iż wliczającą się do jej statystyk Grupę Bankier.pl (1,82 mln użytkowników w listopadzie) przejmuje od niej wydawca „Pulsu Biznesu" – Bonnier Business Polska. Na sprzedaż jest też podobno Gadu-Gadu.