Aktualizacja: 14.01.2015 10:08 Publikacja: 14.01.2015 10:08
Wszystkie największe portale ogólnotematyczne oprócz Interii.pl odnotowały w październiku spadek liczby użytkowników w porównaniu z październikiem.
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
W listopadzie najwięcej internautów – 20,14 mln, 93,9 wszystkich – odwiedzało w Polsce witryny Grupy Google i było to minimalnie mniej (0,27 proc.) niż miesiąc wcześniej – wynika z najnowszego badania ruchu internetowego Megapanel PBI/Gemius. Kolejnymi najchętniej odwiedzanymi witrynami były Facebook.com i YouTube.com z wynikami –odpowiednio - 16,85 mln (spadek względem października o 0,23 proc.) i 16,2 mln (wzrost o 0,66 proc.).
Kolejni byli już lokalni gracze. Stawkę otwierała tradycyjnie Grupa Onet-RASP (wciąż jeszcze bez Naszej-Klasy)z 15,49 mln użytkowników (spadek o 0,09 proc.), za nią plasowała się Grupa Allegro-GG z 15,13 mln użytkowników (spadek o 0,53 proc.). Wyniki Allegro niebawem nieco się zmienią, bo we wtorek ogłoszono, iż wliczającą się do jej statystyk Grupę Bankier.pl (1,82 mln użytkowników w listopadzie) przejmuje od niej wydawca „Pulsu Biznesu" – Bonnier Business Polska. Na sprzedaż jest też podobno Gadu-Gadu.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas