Reklama
Rozwiń
Reklama

Mniej użytkowników największych portali w listopadzie

Wszystkie największe portale ogólnotematyczne oprócz Interii.pl odnotowały w październiku spadek liczby użytkowników w porównaniu z październikiem. Najwyższy dotknął Gazetę.pl, która wciąż ponosi konsekwencje odejścia od umowy z MSN.

Publikacja: 14.01.2015 10:08

Wszystkie największe portale ogólnotematyczne oprócz Interii.pl odnotowały w październiku spadek lic

Wszystkie największe portale ogólnotematyczne oprócz Interii.pl odnotowały w październiku spadek liczby użytkowników w porównaniu z październikiem.

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

W listopadzie najwięcej internautów – 20,14 mln, 93,9 wszystkich – odwiedzało w Polsce witryny Grupy Google i było to minimalnie mniej (0,27 proc.) niż miesiąc wcześniej – wynika z najnowszego badania ruchu internetowego Megapanel PBI/Gemius. Kolejnymi najchętniej odwiedzanymi witrynami były Facebook.com i YouTube.com z wynikami –odpowiednio - 16,85 mln (spadek względem października o 0,23 proc.) i 16,2 mln (wzrost o 0,66 proc.).

Kolejni byli już lokalni gracze. Stawkę otwierała tradycyjnie Grupa Onet-RASP (wciąż jeszcze bez Naszej-Klasy)z 15,49 mln użytkowników (spadek o 0,09 proc.), za nią plasowała się Grupa Allegro-GG z 15,13 mln użytkowników (spadek o 0,53 proc.). Wyniki Allegro niebawem nieco się zmienią, bo we wtorek ogłoszono, iż wliczającą się do jej statystyk Grupę Bankier.pl (1,82 mln użytkowników w listopadzie) przejmuje od niej wydawca „Pulsu Biznesu" – Bonnier Business Polska. Na sprzedaż jest też podobno Gadu-Gadu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama