Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.05.2016 07:02 Publikacja: 20.05.2016 21:16
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński Robert Gardziński
Branża finansowa w pierwszych trzech miesiącach roku obniżyła swoje wydatki na promocję w mediach o 26,8 mln zł. Wydała na reklamy o 14,8 proc. mniej niż rok wcześniej w tym samym czasie. - To przede wszystkim efekt wprowadzonego przez rząd podatku bankowego. 1 lutego weszła w życie ustawa, na mocy której banki, firmy ubezpieczeniowe i pożyczkowe oraz SKOK-i będą płaciły 0,44 proc. podatku liczonego od wartości posiadanych aktywów. Jednym ze skutków nowego obciążenia było obcięcie budżetów reklamowych wielu instytucji finansowych. Swoje wydatki najmocniej ograniczyli: Orange finanse, Getin Bank, Generali, Credit Agricole, Proama, BNP Paribas oraz Banki Spółdzielcze - podaje agencja SMG.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas