We wrześniowym zestawieniu TOP 15 najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce największy udział – 38 proc. – uzyskała prasa. 29 proc. udziału należy do portali internetowych, a 21 proc. do telewizji. Najmniejszy udział – wynoszący 12 proc. – miały stacje radiowe.
TOP 15 najbardziej opiniotwórczych mediów września
Najbardziej opiniotwórczym medium września, z awansem o jedną pozycję w porównaniu z poprzednim zestawieniem, została „Rzeczpospolita” z wynikiem 4,3 tys. cytowań. We wrześniu ujawniliśmy m.in., że w dom w Wyrykach na Lubelszczyźnie najprawdopodobniej uderzyła rakieta wystrzelona z wojskowego samolotu, który próbował strącić rosyjski dron.
Drugie miejsce, z wynikiem 3,9 tys. cytowań, należy do Onetu. Podium zamyka TVN24 z wynikiem blisko 3,8 tys. odniesień w innych mediach.
„Rzeczpospolita” otwiera podium najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych
Zestawienie najczęściej cytowanych tytułów prasowych we wrześniu, podobnie jak w poprzednich miesiącach, otwiera „Rzeczpospolita” z liczbą 4,3 tys. odniesień w innych mediach.