Reklama

„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca

„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonomistów i menedżerów rusza z nową ofertą prenumeraty na 2026 rok. Została ona przygotowana z myślą o firmach, instytucjach i organizacjach, które potrzebują rzetelnych informacji, eksperckich analiz oraz praktycznych narzędzi wspierających codzienne decyzje biznesowe.

Publikacja: 28.10.2025 11:15

„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca

Foto: Rzeczpospolita

Prenumerata, oprócz codziennych wydań dziennika obejmuje też pięć branżowych dodatków – „Tygodnik Podatników”, „Tygodnik Urzędników”, „Tygodnik Prawników”, „Tygodnik Kadrowych” i „Tygodnik Przedsiębiorców” – opracowywanych przez doświadczonych i cenionych ekspertów i dziennikarzy. Ofertę uzupełnia dostęp do serwisów RP.pl i PRO.RP.pl, e-wydania, newsletterów oraz archiwum artykułów sięgające 1993 roku. W ofercie znalazł się również dostęp do dziennika „The New York Times”, który poszerza perspektywę o globalne analizy, raporty i komentarze.

– Nasze tytuły dostarczają nie tylko informacji o świecie i bieżących wydarzeniach, ale przede wszystkim eksperckiej wiedzy prawno-ekonomicznej, przygotowanej przez doświadczonych praktyków i analityków, która wspiera podejmowanie trafnych decyzji biznesowych - podkreśla Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. – Pełna oferta obejmuje całą gamę publikacji dostosowanych do potrzeb każdej firmy – poruszających tematykę od compliance i podatków, przez prawo pracy, po analizy rynkowe i regulacyjne – dodaje.

Czytaj więcej

„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września

– Naszym Czytelnikom gwarantujemy, że w nieustannym zalewie informacji, w oceanie bodźców, które do nas nieustannie docierają w spolaryzowanym świecie, wyszukujemy to, co ważne, analizujemy to, co ma wpływ na życie i pracę naszych Czytelników, śledzimy trendy polityczne, finansowe, kulturowe, pokoleniowe i cywilizacyjne, które zdefiniują świat jutra. To wiedza, która się opłaca. Właśnie dlatego zachęcam do prenumeraty „Rzeczpospolitej’, która da Państwu przewagę w świecie pełnym dezinformacji – mówi Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

Pełna oferta prenumeraty dostępna jest na stronie: prenumerata.rp.pl.

Reklama
Reklama

Wydawcą „Rzeczpospolitej”, najbardziej opiniotwórczego medium prasowego w Polsce w 2024 roku, jest Gremi Media S.A. W portfolio grupy znajdują się także dziennik „Parkiet”, miesięcznik „Wieści Rolnicze”, kwartalniki „Rzeczpospolita Nauka”, „Rzeczpospolita Podróże” i „Historia” oraz serwisy internetowe odwiedzane przez ponad 7,1 mln użytkowników miesięcznie (dane za maj 2025 r. wg badania Mediapanel/Gemius PBI).

Prenumerata, oprócz codziennych wydań dziennika obejmuje też pięć branżowych dodatków – „Tygodnik Podatników”, „Tygodnik Urzędników”, „Tygodnik Prawników”, „Tygodnik Kadrowych” i „Tygodnik Przedsiębiorców” – opracowywanych przez doświadczonych i cenionych ekspertów i dziennikarzy. Ofertę uzupełnia dostęp do serwisów RP.pl i PRO.RP.pl, e-wydania, newsletterów oraz archiwum artykułów sięgające 1993 roku. W ofercie znalazł się również dostęp do dziennika „The New York Times”, który poszerza perspektywę o globalne analizy, raporty i komentarze.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama