Prenumerata, oprócz codziennych wydań dziennika obejmuje też pięć branżowych dodatków – „Tygodnik Podatników”, „Tygodnik Urzędników”, „Tygodnik Prawników”, „Tygodnik Kadrowych” i „Tygodnik Przedsiębiorców” – opracowywanych przez doświadczonych i cenionych ekspertów i dziennikarzy. Ofertę uzupełnia dostęp do serwisów RP.pl i PRO.RP.pl, e-wydania, newsletterów oraz archiwum artykułów sięgające 1993 roku. W ofercie znalazł się również dostęp do dziennika „The New York Times”, który poszerza perspektywę o globalne analizy, raporty i komentarze.
– Nasze tytuły dostarczają nie tylko informacji o świecie i bieżących wydarzeniach, ale przede wszystkim eksperckiej wiedzy prawno-ekonomicznej, przygotowanej przez doświadczonych praktyków i analityków, która wspiera podejmowanie trafnych decyzji biznesowych - podkreśla Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”. – Pełna oferta obejmuje całą gamę publikacji dostosowanych do potrzeb każdej firmy – poruszających tematykę od compliance i podatków, przez prawo pracy, po analizy rynkowe i regulacyjne – dodaje.
Czytaj więcej
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień...
– Naszym Czytelnikom gwarantujemy, że w nieustannym zalewie informacji, w oceanie bodźców, które do nas nieustannie docierają w spolaryzowanym świecie, wyszukujemy to, co ważne, analizujemy to, co ma wpływ na życie i pracę naszych Czytelników, śledzimy trendy polityczne, finansowe, kulturowe, pokoleniowe i cywilizacyjne, które zdefiniują świat jutra. To wiedza, która się opłaca. Właśnie dlatego zachęcam do prenumeraty „Rzeczpospolitej’, która da Państwu przewagę w świecie pełnym dezinformacji – mówi Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
Pełna oferta prenumeraty dostępna jest na stronie: prenumerata.rp.pl.