Reklama

Netflix w opałach. Klienci są już znudzeni?

Najpopularniejszy serwis internetowy z filmami i serialami po raz pierwszy zanotował spadek liczby użytkowników. To efekt zawieszenia usług w Rosji, ale i bez tego Netflix rozczarował. Tymczasem konkurenci atakują coraz mocniej.

Publikacja: 20.04.2022 21:00

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. pr

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. przez pierwsze trzy dni od premiery

Foto: PAP/EPA

Większa konkurencja, sytuacja makroekonomiczna niesprzyjająca podwyżkom cen, wojna w Ukrainie – to główne czynniki, którymi menedżerowie Netfliksa tłumaczyli w środę pierwszy w historii filmowej platformy internetowej spadek liczby abonentów.

To nietypowe, jak na do tej pory pewną swego firmę, której przewodzą Reed Hastings i Ted Sarandos. – Zmieniamy opinię, bo zmieniły się liczby – mówił Reed Hastings analitykom podczas omawiania wyników za I kwartał 2022 r.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama