Reklama

Netflix w opałach. Klienci są już znudzeni?

Najpopularniejszy serwis internetowy z filmami i serialami po raz pierwszy zanotował spadek liczby użytkowników. To efekt zawieszenia usług w Rosji, ale i bez tego Netflix rozczarował. Tymczasem konkurenci atakują coraz mocniej.

Publikacja: 20.04.2022 21:00

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. pr

„Bridgertonowie”, sezon 2 to najświeższy hit Netfliksa, oglądany przez widzów przez 193 mln godz. przez pierwsze trzy dni od premiery

Foto: PAP/EPA

Większa konkurencja, sytuacja makroekonomiczna niesprzyjająca podwyżkom cen, wojna w Ukrainie – to główne czynniki, którymi menedżerowie Netfliksa tłumaczyli w środę pierwszy w historii filmowej platformy internetowej spadek liczby abonentów.

To nietypowe, jak na do tej pory pewną swego firmę, której przewodzą Reed Hastings i Ted Sarandos. – Zmieniamy opinię, bo zmieniły się liczby – mówił Reed Hastings analitykom podczas omawiania wyników za I kwartał 2022 r.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama