Najwyższą całoroczną sprzedaż w tej grupie pism odnotowywał w 2012 roku tradycyjnie „Tygodnik Angora" publikujący przedruki z prasy polskiej. Jego ubiegłoroczny wynik to 353,4 tys. egz. (o 3,2 proc. niższy niż rok wcześniej) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
1,2 mln egz. sprzedaży miało 12 największych tygodników opinii w grudniu 2012 r. (wraz z „W sieci")
Kolejny był „Gość Niedzielny" z wynikiem 142,6 tys. egz. (spadek o 0,6 proc.), a następne: „Newsweek Polska": 137,6 tys. egz. (wzrost o 19,4 proc.), „Wprost": 131,9 tys. egz. (wzrost rok o 10,4 proc.), „Polityka": 127,3 tys,. egz. (spadek o 5,4 proc.), „Uważam Rze. Inaczej pisane": 125,8 tys. egz. (spadek o 5,5 proc.), „Gazeta Polska": 66 tys. egz. (spadek o 7,6 proc.), „Przekrój": 25,7 tys. egz. (spadek o 33,9 proc.), „Tygodnik Powszechny": 20,4 tys. egz. (spadek o 8,1 proc.), „Przegląd": 20,3 tys. egz. (spadek o 7,5 proc.) oraz publikujące przedruki z zagranicznej prasy „Forum": 14,9 tys. egz. (spadek o 9,3 proc.).
Mimo że prasa drukowana, jak wszystkie media, przeżywa trudny okres w związku z kryzysem na reklamowym rynku, w ostatnich miesiącach zachęcone sukcesem „Uważam Rze" pojawiły się dwa nowe tygodniki opinii. Pierwszy – „W sieci" założyli bracia Michał i Jacek Karnowski. Ruszył w listopadzie ubiegłego roku. Wydaje go wydawnictwo Fratria. W grudniu jego rozpowszechnianie sięgnęło według danych ZKDP 119,3 tys. egz.
W styczniu wystartował kolejny tygodnik: „Do Rzeczy" założony przez byłego redaktora naczelnego „Uważam Rze" – Pawła Lisickiego we współpracy z Platformą Mediową Point Group.