Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora z wynikami lepszymi od oczekiwań prognozuje niski wzrost rynku reklamy

Mediowa grupa podała lepsze od spodziewanych przez rynek wyniki finansowe za IV kwartał. Według jej szacunków firmy wydadzą w tym roku na reklamę tylko 2-4 proc. więcej niż w ubiegłym.

Publikacja: 20.02.2015 08:10

Agora z wynikami lepszymi od oczekiwań prognozuje niski wzrost rynku reklamy

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski KS Krzysztof Skłodowski

Przychody Agory w IV kwartale wyniosły 333,7 mln zł i były o 11,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. Analitycy spodziewali się w konsensusie PAP przychodów na poziomie 313 mln zł. – Wzrost ten jest efektem wyższych przychodów w większości segmentów operacyjnych grupy – podała spółka. Jak dodano, pozytywnie na wartość przychodów segmentu wpłynęła wyższa niż w analogicznym okresie 2013 r. frekwencja w kinach sieci Helios, co przełożyło się na wyższe przychody ze sprzedaży biletów oraz w barach kinowych. – Istotnym dodatkowym czynnikiem wpływającym na wzrost przychodów segmentu były przychody z tytułu dystrybucji i koprodukcji filmowej, które wyniosły 13,7 mln zł, głównie dzięki sukcesowi frekwencyjnemu filmu Bogowie – pisze Agora w raporcie. Współposiadany przez Agorę nadający w ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał Stopklatka TV osiągnął zakładany 1 proc. udziału w rynku oglądalności.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama