Reklama

Konsumenci mogą się poskarżyć na sklep internetowy do UOKiK. I korzystają z tej możliwości

E-sklepy szukając oszczędności, ale też chcąc rozwijać ofertę, szukają nowych modeli działania. Na popularności zyskuje sprzedaż towarów, które dopiero po złożeniu zamówienia są ściągane z hurtowni.

Publikacja: 19.05.2023 02:00

Konsumenci mogą się poskarżyć na sklep internetowy do UOKiK. I korzystają z tej możliwości

Foto: Adobe Stock

Dropshipping to strategia, która zmieniła rynek e-commerce. Jeżeli firma korzysta z tego modelu, to może oferować towar, którego fizycznie nie ma, ale ma go hurtownik w swoim magazynie. Kiedy klient kupi produkt, informacje o transakcji wraz z danymi do wysyłki otrzymuje partner dropshippingowy. Dzięki temu sklep nie musi ponosić kosztów wynajęcia powierzchni magazynowej, może mieć coraz więcej towarów w ofercie, redukuje też koszty zatrudnienia pracowników. Z nowego raportu Business Research Company wynika, że rynek ten będzie rósł z prędkością 30,6 proc. rok do roku i w 2027 r. osiągnie wartość ponad 724 mld dolarów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Prawo karne
Zakaz banderyzmu. Prawnicy o inicjatywie Nawrockiego: „To zły pomysł"
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Praca, Emerytury i renty
Prognoza emerytalna w mObywatelu. Prezydent podpisał ustawę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama