Reklama

Klient nie musi naprawiać reklamowanych butów

Klientka nie musi sama naprawiać butów w sprawie, których reklamacja została uwzględniona. Może rządać zwrotu pieniędzy.

Publikacja: 10.01.2018 09:14

Klient nie musi naprawiać reklamowanych butów

Foto: AdobeStock

Już na początku grudnia przezorna konsumentka z Polski kupiła buty na sylwestrową zabawę w litewskim sklepie internetowym, za które zapłaciła 37 euro. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas zabawy do białego rana, postanowiła wcześniej je „rozchodzić". Po pewnym czasie zauważyła, że materiał zaczął pękać. Od razu zgłosiła ten fakt sprzedawcy. Sklep rozpatrzył reklamację pozytywnie, ale zaproponował konsumentce, żeby sama naprawiła obuwie, a koszt zostanie jej zwrócony w postaci rabatu lub vouchera na przyszłe zakupy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Tekst Onetu o Grand Hotelu. Są szczegóły procesu Karola Nawrockiego przeciwko portalowi
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Podatki
Od anonimowych donejtów trzeba płacić podatek. Fiskus bez litości dla streamerów
Reklama
Reklama