Klient nie musi naprawiać reklamowanych butów

Klientka nie musi sama naprawiać butów w sprawie, których reklamacja została uwzględniona. Może rządać zwrotu pieniędzy.

Publikacja: 10.01.2018 09:14

Klient nie musi naprawiać reklamowanych butów

Foto: AdobeStock

Już na początku grudnia przezorna konsumentka z Polski kupiła buty na sylwestrową zabawę w litewskim sklepie internetowym, za które zapłaciła 37 euro. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas zabawy do białego rana, postanowiła wcześniej je „rozchodzić". Po pewnym czasie zauważyła, że materiał zaczął pękać. Od razu zgłosiła ten fakt sprzedawcy. Sklep rozpatrzył reklamację pozytywnie, ale zaproponował konsumentce, żeby sama naprawiła obuwie, a koszt zostanie jej zwrócony w postaci rabatu lub vouchera na przyszłe zakupy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Prawo drogowe
Ważny wyrok ws. płatnego parkowania. Sąd: nie można nakładać kar za spóźnienie
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie ruszyli masowo po pieniądze za nadgodziny. Dlaczego?
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo