Aktualizacja: 10.01.2018 09:14 Publikacja: 10.01.2018 09:14
Foto: AdobeStock
Już na początku grudnia przezorna konsumentka z Polski kupiła buty na sylwestrową zabawę w litewskim sklepie internetowym, za które zapłaciła 37 euro. Aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek podczas zabawy do białego rana, postanowiła wcześniej je „rozchodzić". Po pewnym czasie zauważyła, że materiał zaczął pękać. Od razu zgłosiła ten fakt sprzedawcy. Sklep rozpatrzył reklamację pozytywnie, ale zaproponował konsumentce, żeby sama naprawiła obuwie, a koszt zostanie jej zwrócony w postaci rabatu lub vouchera na przyszłe zakupy.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas