Reklama
Rozwiń

Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Posłowie chcą dopuścić reklamę alkoholi z jabłek i gruszek na takich samych zasadach jak piwa.

Aktualizacja: 23.04.2015 08:51 Publikacja: 23.04.2015 07:37

Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Foto: www.sxc.hu

Alkoholu co do zasady nie wolno reklamować. Wyjątkiem jest piwo. I posłowie PSL chcą ten wyjątek rozciągnąć również na alkohol z jabłek (cydr) i gruszek (perry). Taka propozycja znajduje się w ich projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, którego pierwsze czytanie odbędzie się w czwartek na połączonym posiedzeniu sejmowych komisji Zdrowia oraz Kultury i Środków Przekazu.

Ta propozycja oznacza, że reklama cydru oraz perry mogłaby być emitowana w radiu, telewizji czy kinie po godz. 20, a po godz. 6 rano emisja takich spotów byłaby zakazana.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono