Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Posłowie chcą dopuścić reklamę alkoholi z jabłek i gruszek na takich samych zasadach jak piwa.

Aktualizacja: 23.04.2015 08:51 Publikacja: 23.04.2015 07:37

Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Foto: www.sxc.hu

Alkoholu co do zasady nie wolno reklamować. Wyjątkiem jest piwo. I posłowie PSL chcą ten wyjątek rozciągnąć również na alkohol z jabłek (cydr) i gruszek (perry). Taka propozycja znajduje się w ich projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, którego pierwsze czytanie odbędzie się w czwartek na połączonym posiedzeniu sejmowych komisji Zdrowia oraz Kultury i Środków Przekazu.

Ta propozycja oznacza, że reklama cydru oraz perry mogłaby być emitowana w radiu, telewizji czy kinie po godz. 20, a po godz. 6 rano emisja takich spotów byłaby zakazana.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Prawo rodzinne
Rozwód tam, gdzie ślub. Szybciej, bliżej domu i niedrogo
Nieruchomości
Czy dziecko może dostać grunt obciążony służebnością? Wyrok SN
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo