Reklama
Rozwiń
Reklama

Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Posłowie chcą dopuścić reklamę alkoholi z jabłek i gruszek na takich samych zasadach jak piwa.

Aktualizacja: 23.04.2015 08:51 Publikacja: 23.04.2015 07:37

Cydr i perry z reklamą po dwudziestej

Foto: www.sxc.hu

Alkoholu co do zasady nie wolno reklamować. Wyjątkiem jest piwo. I posłowie PSL chcą ten wyjątek rozciągnąć również na alkohol z jabłek (cydr) i gruszek (perry). Taka propozycja znajduje się w ich projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, którego pierwsze czytanie odbędzie się w czwartek na połączonym posiedzeniu sejmowych komisji Zdrowia oraz Kultury i Środków Przekazu.

Ta propozycja oznacza, że reklama cydru oraz perry mogłaby być emitowana w radiu, telewizji czy kinie po godz. 20, a po godz. 6 rano emisja takich spotów byłaby zakazana.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama