Reklama

Zakupy nie muszą tonąć w niepotrzebnej folii

Po sklepach stacjonarnych również sprzedawcy internetowi walczą z nadmiarem plastiku. Nie tylko w formie narzucanej unijną dyrektywą, wiele wdrożeń sięga znacznie dalej niż wymogi prawne.

Aktualizacja: 16.06.2019 21:35 Publikacja: 16.06.2019 21:00

Zakupy nie muszą tonąć w niepotrzebnej folii

Foto: Adobe Stock

Antyplastikowa rewolucja zaczęła się na dobre, firmy wprowadzają zmiany w sposobie pakowania zamówień dla klientów. Unijna dyrektywa o zakazie sprzedaży plastikowych jednorazówek tylko przyspieszyła zmiany także w innych segmentach rynku. Zalando właśnie ogłasza inicjatywę przestawienia się na ekologiczne materiały opakowaniowe do 2020 r. – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

Czytaj także: Groźba kaucji – i plastik zniknie

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Handel
Ostra wymiana ciosów między USA a Chinami. Wchodzą w życie nowe cła i opłaty portowe
Handel
Polacy gruntownie przygotowują się do zakupów. Najpierw sprawdzą ceny w internecie
Reklama
Reklama