Aktualizacja: 07.05.2019 14:05 Publikacja: 07.05.2019 13:58
Foto: Frisco.pl
Klienci Frisco.pl, znanego polskiego e-sklepu spożywczego od dawna narzekają, że wszystkie zamówienia dostają wraz z dużą ilością jednorazowych, plastikowych opakowań. Klienci skarżyli się w mediach społecznościowych na pakowanie w osobne torebki wręcz pojedynczych produktów, które same w sobie miały własne opakowania – warzyw zapakowanych już w folię i umieszczonych na tacce czy zwierzęcej karmy w puszkach.
Czytaj także: Jadalna alternatywa dla plastiku na majówkę
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas