Film Jerzego Hoffmana promują dwa rodzaje plakatów. Z jednej strony – świetne grafiki Andrzeja Pągowskiego, z drugiej – kiczowate postery z fotografiami aktorów w patetycznych pozach na tle wybuchów.
Jesteś użytkownikiem Facebooka? Zagłosuj na najlepszy plakat. Wystarczy kliknąć w ikonkę "Poleć"
Pierwsza z prac Pągowskiego przedstawia lancę ułańską rozbijającą czerwoną gwiazdę. Dwie pozostałe to portrety bohaterów – przypominają afisze nawołujące do walki z bolszewikami z 1920 r. Sytuacja, w której artystyczne plakaty promują polską superprodukcję, jest wyjątkowa: od 20 lat graficy mogą reklamować głównie filmy niszowe.
Duet Joanna Górska i Jerzy Skakun tworzy plakaty do nowości światowego kina (m.in. "Sezon na kaczki", "Małe sekrety") oraz do filmów z cyklu "Klasyka kina" (m.in. "Casablanca" i "Przeminęło z wiatrem"). Pracują dla małych dystrybutorów – Manany i Vivarto. Ich minimalistyczny styl cechują proste rysunki i liczne symbole.
Justyna Czerniakowska – na co dzień asystentka prof. Lecha Majewskiego na warszawskiej ASP – jest m.in. autorką plakatów do "Enen" Feliksa Falka, "Operacji Dunaj" Jacka Głomba i "Generała Nila" Ryszarda Bugajskiego. Na tym ostatnim przekreśliła twarz Olgierda Łukaszewicza pasem czerwonej farby. Pokazała, że można niesztampowo użyć fotografii aktora w plakacie. Czerniakowska jest także autorką artystycznego plakatu do "1920. Bitwy Warszawskiej", który nie został wykorzystany w szerokiej promocji filmu.