Taką usługę użytkownikom bankowości elektronicznej zaoferowały iPKO oraz Inteligo.
Zamówienie odbywa się w pełni online. Klienci sami wybierają, czy raport chcą otrzymać w wersji elektronicznej, dostarczanej automatycznie po dokonaniu zakupu, czy też w wersji drukowanej, dostarczanej pocztą pod wskazany adres. Wysłany elektronicznie dokument jest dodatkowo zaszyfrowany hasłem, dzięki czemu klienci zyskują pewność, że nie trafi on w ręce osób nieuprawnionych.
W ramach usługi Inteligo oraz iPKO udostępniają zainteresowanym dwa rodzaje płatnych raportów: Raport Plus oraz Raport Plus z informacją o ocenie punktowej. Oba dostępne są w wersjach polskiej lub angielskiej oraz dwujęzycznej.
Klienci znajdą w nich informacje o rachunkach i zobowiązaniach kredytowych znajdujących się w bazie BIK i sprawdzą m.in.:
- bieżący stan zobowiązań kredytowych z informacją o terminowości ich regulowania i z historią rachunków kredytowych, - dane zawarte w umowach kredytowych, - stan regulowania zobowiązań, których są poręczycielami, - swoją ocenę punktową.