iPad 2 w polskich sklepach

25 marca rusza w Polsce sprzedaż najnowszego tabletu Apple. Ceny są ciągle tajemnicą, ale taniej niż za 2000 zł iPada 2 raczej nie kupimy

Aktualizacja: 23.03.2011 17:40 Publikacja: 23.03.2011 16:09

iPad 2 w polskich sklepach

Foto: Bloomberg

25 marca od godziny 17 sprzedaż iPada 2 rozpoczynają sieci Media Markt i Saturn. Tego dnia ruszy też sprzedaź u dystrybutorów firmy Apple - np. w firmie Cortland.

W polskich sklepach grupy Metro pierwsza wersja iPada pojawiła się dopiero kilka miesięcy po jej debiucie na amerykańskim rynku. Media Markt i Saturn wciąż nie podają cen sprzętu. Pierwsza wersja kosztowała od 2,1 tys. zł do 3,3 tys. zł - w amerykańskich sklepach pojawiła się w kwietniu 2010 r. zaś w Polsce dopiero w grudniu.

W niketórych sklpeach internetowych można już zamówić iPada 2. Ceny za wersję 32 GB z interfejsem Wi-Fi sięgają ok. 2800 zł.

iPad 2 w USA kosztuje w zależności od pamięci i sposobu łączenia się z Internetem od 499 do 829 dol. Starsza wersja już została przeceniona o 100 dol.

Pierwsza wersja tabletu sprzedała się pierwszego dnia w ilości 300 tys. sztuk - a przez cały rok było to 15 mln urządzeń.

IPad 2 jest wyposażony w szybszy procesor, waży o 15 proc. mniej niż jedynka (ok. 600 gramów) i jest od poprzednika o jedną trzecią cieńszy.

25 marca od godziny 17 sprzedaż iPada 2 rozpoczynają sieci Media Markt i Saturn. Tego dnia ruszy też sprzedaź u dystrybutorów firmy Apple - np. w firmie Cortland.

W polskich sklepach grupy Metro pierwsza wersja iPada pojawiła się dopiero kilka miesięcy po jej debiucie na amerykańskim rynku. Media Markt i Saturn wciąż nie podają cen sprzętu. Pierwsza wersja kosztowała od 2,1 tys. zł do 3,3 tys. zł - w amerykańskich sklepach pojawiła się w kwietniu 2010 r. zaś w Polsce dopiero w grudniu.

Biznes
Hakerzy zaatakowali Polską Agencję Kosmiczną. Kto stoi za atakiem?
Biznes
Drewno: kolejna grupa towarowa zagrożona cłem Trumpa
Biznes
Elon Musk podejrzany o unikanie podatków we Włoszech
Biznes
Jakub Wiech: Europa potrzebuje dużego atomu, za wcześnie na wodór
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Biznes
Dzwoni Kreml do koncernu z USA: Nie chcielibyście do nas wrócić?
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”