Reklama
Rozwiń
Reklama

Pride Month problemem dla firm? Prawicowe bojkoty mogą być skuteczne

Czerwiec to już od kilku lat tradycyjny okres celebracji mniejszości pod hasłem „Pride Month”. Jednak ostatnie przypadki bojkotów marki Bud Light i sieci sklepów Target dowodzą, że może ona przynosić też problemy.

Publikacja: 05.06.2023 16:14

Pride Month problemem dla firm? Prawicowe bojkoty mogą być skuteczne

Foto: Bloomberg

Tradycyjny już Pride Month (Miesiąc Dumy), to czas gdy korporacje zmieniają swoje loga na tęczowe, a w ofercie umieszczają produkty dedykowane mniejszościom seksualnym. Przez lata działania te pozytywnie wpływały zarówno na wyniki finansowe, jak i postrzeganie korporacji w zakresie CSR i ESG. I choć wielu aktywistów LGBTQ+ zarzucało firmom „pinkwashing” i wytykało np., że na niektórych rynkach udają, że wcale nie robią tego, co robią w USA i Europie Zachodniej, to strategia ta działała. W tym roku sytuacja wygląda jednak inaczej.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama