Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Influence marketing jest bardzo popularną formą reklamy, z której mogą skorzystać przedsiębiorcy. Decydując się na taką formę współpracy muszą jednak pamiętać o zabezpieczeniu swoich praw.

Publikacja: 24.11.2022 22:04

Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Foto: Adobe Stock

Influencerzy gromadzą wokół siebie dużą liczbę obserwujących, którzy często są osobami bardzo zaangażowanymi i faktycznie czytają i zapoznają się z treściami, które influencer udostępnia w mediach społecznościowych. Z tej popularności można skorzystać, jednak należy robić to z głową, zwłaszcza wobec niedawnego zainteresowania tematem influence marketingu przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Forma współpracy

Pozostało 97% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Zamów w promocji 99 zł za pierwszy miesiąc, każdy kolejny w cenie 199 zł

Korzystaj z nieograniczonego dostępu m.in. do artykułów, raportów prawnych i ekonomicznych, specjalistycznych rankingów a także weekendowego wydania „Plus Minus”.
Możesz zrezygnować w każdej chwili.

Nauczyciele
Godziny czarnkowe po nowemu. Oto, co się zmieni dla nauczycieli
Prawo karne
Sąd Najwyższy nie posłuchał TK ws. prawa łaski dla Kamińskiego i Wąsika
Sądy i trybunały
Prof. Andrzej Zoll: premier zachowuje się w sposób niedopuszczalny
Prawo karne
Komisja wystawi wilczy bilet do pełnienia funkcji państwowych
Sądy i trybunały
TK ma wesprzeć PiS w odblokowaniu Trybunału