Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Influence marketing jest bardzo popularną formą reklamy, z której mogą skorzystać przedsiębiorcy. Decydując się na taką formę współpracy muszą jednak pamiętać o zabezpieczeniu swoich praw.

Publikacja: 24.11.2022 22:04

Jak bezpiecznie kształtować współpracę z influencerem?

Foto: Adobe Stock

Influencerzy gromadzą wokół siebie dużą liczbę obserwujących, którzy często są osobami bardzo zaangażowanymi i faktycznie czytają i zapoznają się z treściami, które influencer udostępnia w mediach społecznościowych. Z tej popularności można skorzystać, jednak należy robić to z głową, zwłaszcza wobec niedawnego zainteresowania tematem influence marketingu przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Forma współpracy

Pozostało 97% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Prawo w Firmie
Trudny państwowy egzamin zakończony. Zdało tylko 6 osób
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Reforma TK w Sejmie. Możliwe zmiany w planie Bodnara