Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 03:52 Publikacja: 11.02.2022 13:46
Foto: BLoomberg
W jednej z reklam nowej serii staników sportowych, które w najbliższym czasie trafią do sklepów Adidas nie pokazał ani jednego. Za to narobił szumu faktem, że w reklamie tej pojawiła się galeria nagich kobiecych piersi. Celem tej reklamy, jak twierdzi koncern, było pokazanie, że ludzkie biusty występują w najróżniejszych kształtach i rozmiarach, dlatego nie ma jednego stanika, tylko musi ich być wiele. Duży wybór styli stanika, aż 43, ma zdaniem koncernu zapewnić każdej osobie „komfort i odpowiednie wsparcie”.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas