Reklama
Rozwiń
Reklama

Lody Ekipa lekcją dla całej branży

Wyprzedawane w kilka godzin na pniu dostawy i walka w sklepach to reakcja klientów na lody sygnowane przez youtuberów. Producent, czyli firma Koral, zapowiedziała zwiększenie mocy do 1 mln sztuk dziennie, branża w szoku.

Aktualizacja: 28.04.2021 05:56 Publikacja: 27.04.2021 21:00

Lody Ekipa lekcją dla całej branży

Foto: materiały prasowe

Sam producent lodów Ekipa, czyli firma Koral, jest zaskoczony skalą popularności, ale szum wokół produktu może mieć duży wpływ na kolejne akcje marketingowe. – Nasz produkt trafia głównie do dzieci i młodzieży, choć w przypadku lodów ciężko wskazać, kto jest tylko nabywcą, a kto konsumentem. Planując kolejne akcje marketingowe na pewno będziemy brali pod uwagę obecną sytuację, choć liczymy na szeroką grupę potencjalnych uczestników naszej kampanii letniej – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Lody Koral.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama