Reklama

Lody Ekipa lekcją dla całej branży

Wyprzedawane w kilka godzin na pniu dostawy i walka w sklepach to reakcja klientów na lody sygnowane przez youtuberów. Producent, czyli firma Koral, zapowiedziała zwiększenie mocy do 1 mln sztuk dziennie, branża w szoku.

Aktualizacja: 28.04.2021 05:56 Publikacja: 27.04.2021 21:00

Lody Ekipa lekcją dla całej branży

Foto: materiały prasowe

Sam producent lodów Ekipa, czyli firma Koral, jest zaskoczony skalą popularności, ale szum wokół produktu może mieć duży wpływ na kolejne akcje marketingowe. – Nasz produkt trafia głównie do dzieci i młodzieży, choć w przypadku lodów ciężko wskazać, kto jest tylko nabywcą, a kto konsumentem. Planując kolejne akcje marketingowe na pewno będziemy brali pod uwagę obecną sytuację, choć liczymy na szeroką grupę potencjalnych uczestników naszej kampanii letniej – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu Lody Koral.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama