Rosja traci skrzydła

Aerofłot sprzedaje co czwarty samolot. Transaero — drugi co do wielkości rosyjski przewoźnik - wymienia duże maszyny na mniejsze i odsuwa termin odbioru nowych maszyn. A kolejne linie zostają na ziemi.

Aktualizacja: 12.08.2015 13:29 Publikacja: 12.08.2015 12:18

Rosja traci skrzydła

Foto: Bloomberg

Zmniejszenie popytu na przewozy na rynku rosyjskim odczuwają również zagraniczni przewoźnicy. Podstawiają mniejsze maszyny i ograniczają liczbę połączeń z rosyjskimi miastami. Nawet z Moskwą, która jeszcze do niedawna praktycznie nie odczuwała skutków kryzysu. Aerofłot podpisał kontrakt na dostawy 22 Dreamlinerów w 2014 roku. Kiedy przyszedł uzgodniony termin, prezes linii Witalij Sawieljew poinformował producenta, że będzie gotów pod koniec 2015 roku. Teraz mówi, że najwcześniej w drugiej połowie 2016 - pod warunkiem, że sytuacja międzynarodowa ulegnie poprawie.

Pozostało 87% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji