Rosja traci skrzydła

Aerofłot sprzedaje co czwarty samolot. Transaero — drugi co do wielkości rosyjski przewoźnik - wymienia duże maszyny na mniejsze i odsuwa termin odbioru nowych maszyn. A kolejne linie zostają na ziemi.

Aktualizacja: 12.08.2015 13:29 Publikacja: 12.08.2015 12:18

Rosja traci skrzydła

Foto: Bloomberg

Zmniejszenie popytu na przewozy na rynku rosyjskim odczuwają również zagraniczni przewoźnicy. Podstawiają mniejsze maszyny i ograniczają liczbę połączeń z rosyjskimi miastami. Nawet z Moskwą, która jeszcze do niedawna praktycznie nie odczuwała skutków kryzysu. Aerofłot podpisał kontrakt na dostawy 22 Dreamlinerów w 2014 roku. Kiedy przyszedł uzgodniony termin, prezes linii Witalij Sawieljew poinformował producenta, że będzie gotów pod koniec 2015 roku. Teraz mówi, że najwcześniej w drugiej połowie 2016 - pod warunkiem, że sytuacja międzynarodowa ulegnie poprawie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona