Reklama

Rosja traci skrzydła

Aerofłot sprzedaje co czwarty samolot. Transaero — drugi co do wielkości rosyjski przewoźnik - wymienia duże maszyny na mniejsze i odsuwa termin odbioru nowych maszyn. A kolejne linie zostają na ziemi.

Aktualizacja: 12.08.2015 13:29 Publikacja: 12.08.2015 12:18

Rosja traci skrzydła

Foto: Bloomberg

Zmniejszenie popytu na przewozy na rynku rosyjskim odczuwają również zagraniczni przewoźnicy. Podstawiają mniejsze maszyny i ograniczają liczbę połączeń z rosyjskimi miastami. Nawet z Moskwą, która jeszcze do niedawna praktycznie nie odczuwała skutków kryzysu. Aerofłot podpisał kontrakt na dostawy 22 Dreamlinerów w 2014 roku. Kiedy przyszedł uzgodniony termin, prezes linii Witalij Sawieljew poinformował producenta, że będzie gotów pod koniec 2015 roku. Teraz mówi, że najwcześniej w drugiej połowie 2016 - pod warunkiem, że sytuacja międzynarodowa ulegnie poprawie.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama